söndag 7 december 2008

TACK för idag, veckans vara v.50 +aktivitet 13/12

Ett varmt TACK till alla som kom in i butiken idag under julmarknaden!!! Försäljningsrekord är bara förnamnet, kul att se så många nya ansikten och pysslare i alla åldrar! Emelie och jag planerade att ta lite fotot men det blev visst inte ett enda... *hmm*



Nästa lördag blir det lucia-pyssel i butiken mellan 10 och 14; Burk eller Tändsticksask är tema, hinner du kan du göra både ock. Ta med dej en burk eller en/flera tändsticksaskar så pysslar vi tillsammans (en eller flera burkar/askar/lådor funkar också). Jag finns tillhands hela dagen och svarar på frågor, delar med mej av mina kunskaper och erfarenheter. Om tid finnes pysslar jag också.



Du betalar för det material du använder, speciell rabatt för dagens pysslare! Max 5 personer, föranmälan i butiken under våra öppettider, 070-641 641 8 eller orustscrap@gmail.com VÄLKOMMEN!



Veckans vara v 50 är GLUE DOTS! Askarna finns i 3 olika varianter i lager, tag 2 för 100:- (Normalpris 55:-/st). Du kan utnyttja erbjudandet för hur många du vill; 4 för 200:-, 6 för 300:- osv. Rabatten dras manuellt, i alla fall tills jag kommit på hur jag ska få det att funka automatiskt i webbutiken... *ler*



Ha en skön vecka och fira lucia lugnt!



Kramiz Kada

Inga kommentarer: