onsdag 24 september 2008

Tävla med OrustScrap!

Nu är hösten här... Jag mår inte bra när det blir mörkt, men jag måste ändå säga att jag på sätt och vis gillar hösten! Det blir dags att tända levande ljus, man "måste" inte vara ute i det vackra vädret (för det är ju inte vackert så ofta), och, bäst av alla - det lackar så sakteliga mot jul! Jag måste se till att gå ut en stund varje dag för att få dagsljus, då mår jag lite bättre. Kanske är det ett tips även till dej?


För att fira in hösten och på det sättet göra det liiiite glädjefyllt utmanar jag dej att tävla med OrustScrap och vinna ett pris!!!!
Vad du ska göra? Inspireras av bilden nedan, scrappa en LO eller göra ett kort, lägga upp ditt alster i din blogg, TIPSA och länka hit och lämna en kommentar till DETTA inlägg, så jag kan komma och kika på ditt alster. (Har du ingen blogg kan du vara med ändå, maila ditt alster och skriv vad du inspirerades av i bilden. orustscrap[a]gmail.com är adressen, ta bort klamrarna. Jag lägger upp ditt alster här.)


Här är bilden du ska inspireras av:


Skriv en motivering VAD du inspirerats av; kanske nån delalj, färg/er i bilden, form - vad som helst!

Sista tävlingsdag är 1 oktober, vinnaren väljs av mej - jag gillar allt från färger till detaljer, alla har chans att vinna!

Lycka till!

/Kada

3 kommentarer:

Pippin sa...

Hej Kada! Jag verkar vara först med ett bidrag till din tävling. Mitt bidrag kan du se i min blogg: http://pia-design.blogspot.com/
och jag inspirerades av de härliga mustiga färgerna i din bild samt de fina höstlöven. Jag gillar verkligen hösten.

Anonym sa...

Höstens färger, träden svajar och det viner i fönstren. Då vill jag lägga mig ner på en gräsplätt bland alla träd och bara njuta

mitt bidrag kan du hitta här:
http://gittan.hoyagittan.se

Anonym sa...

Här kommer mitt bidrag: http://neliz.se/?p=713

När jag såg bilden du lagt upp så tänkte jag direkt på den bilden som ligger högst upp på vänster sida på min LO. Färgerna var det helt klart som inspirerade mig. Älskar dessa murriga höstiga färger.