lördag 4 oktober 2008

Tävlingsbidrag!

Till vår allra första tävling kom det tre härliga bidrag!


Pippin skrev: jag inspirerades av de härliga mustiga färgerna i din bild samt de fina höstlöven. Jag gillar verkligen hösten.












Nästa bidrag kom från HoyaGittan: Höstens färger, träden svajar och det viner i fönstren. Då vill jag lägga mig ner på en gräsplätt bland alla träd och bara njuta

Neliz gjorde en LO sista kvällen: När jag såg bilden du lagt upp så tänkte jag direkt på den bilden som ligger högst upp på vänster sida på min LO. Färgerna var det helt klart som inspirerade mig. Älskar dessa murriga höstiga färger.





















Varmt tack till er alla tre! Imorgon koras vinnaren - men alla tre kommer att få en gåva den här gången!!!

Kramiz Kada

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad kul att alla kommer att få en gåva :D
Jättefina bidrag tjejer!
Kram