onsdag 4 februari 2009

Alla Hjärtans Dag 14/2, bloggrabatt och veckans vara!

Dagen närmar sej med stormsteg, bara 10 dagar kvar idag! I webbutiken har jag gjort om tema Bröllop till Tema KÄRLEK, där hittar du allt möjligt som passar till kärlekspyssel eller kort/gåva till bästa vännen. Självklart finns mer saker än detta, botanisera och låt fantasin spela!

Speciellt till DEJ, kära bloggläsare är det just nu en extra kärleksrabatt; ange BLOGG i kassan, så drar jag av 10% på din order när jag packar den, gäller tom. midnatt den 14/2.

I butiken i Henån är det fullt med varor nu, jag blir kvar här fram till 27/2 så passa nu på att komma hit om du bor inom rimlighetens gräns! Vart jag tar vägen sen är inte klart ännu, men det troligaste är att jag beger mej till Uddevalla på lokaljakt då det inte finns några lämpliga lokaler i Henån och jag inte kan vara kvar där jag är just nu... Alla tips mottages tacksamt!

Och så missa inte veckans vara! Den är det hela 20% rabatt på, ingår inte i erbjudandet ovan men det är ju ett kanonpris ändå för Tweezern, endast 47,20 denna vecka!!! Gäller så långt lagret räcker.


Många kramar,

Kada

2 kommentarer:

Kat! sa...

jaaaaaaaaaaaaa......klart du ska till Uddevalla, finns många tomma lokaler här ju....

Ina sa...

neeej inte uddevalla... hur är det med tavlebords gamla mataffär? skulle den inte funka..
Lilja i std stänger - är den lokalen ledig?
inte flytta till Uddevalla...

kramisar ina