fredag 6 februari 2009

Butiken stängd några dagar

Vill bara meddela att jag är på träff i Alingsås imorgon lördag 7/2, och att butiken är stängd mån-tis pga. att jag är upptagen med en massa möten! Inget jag gillar men ibland MÅSTE man ju - bla. ska jag prata med Trygghetsrådet, gå på möte med Nyföretagarcentrum och träffa min samtalsterapeuft...

Är i butiken hela dagarna ONS-TOR-FRE (10-18, lunch 13-14).
Varmt välkommen!

PS! Missa inte blogg-erbjudandet, se tidigare inlägg!

Ha en skön helg, och om du börjar ditt sportlov önskar jag dej en skön vecka!

Kramiz Kada

2 kommentarer:

Älgen/Christine sa...

Hej
Det var kul att träffas på maran och hoppas ni hade trevlgit också.
Ska verkligen försöka att komma på orustträffarna nån gång.
Tack för igår
Christine / Värdinnan

Marie D sa...

Hoppas INNERLIGT att allt gått bra! Har sista arb.dagen på lovskolan i morgon sedan är det LOOOOV!! KRAM på dig!